wtorek, 6 października 2015

Kolorowa ramka ze zdjęciem ;)

Dziś odrobina prywaty ;)
Jestem osobą, która cierpi na ciągły natłok zajęć i brak czasu dla siebie,
 mianowicie, jak to mawia jeden z moich przyjaciół, 
jestem kobietą, która ma trzy etaty (łącznie z moją wyklejankową pasją) :P
Zatem rzadkością niestety jest, że wykonam coś
tak po prostu dla przyjemności i dla samej siebie :)
 Jednak ostatnio późnym wieczorem natchnęło mnie troszkę na mediowanie, czyli zabawę z mgiełkami, maskami i gesso, a ponieważ tego dnia zakupiłam papier fotograficzny 
by móc drukować zdjęcia w domowych pieleszach,
zrobiłam sobie kolorową ramkę ze zdjęciem, 
upamiętniającą wakacyjny wypad do Wrocławia ;)







 



Moją pracę wysyłam na: 

Wyzwanie # 39 z murkiem w tle- blog sklepu Artimeno
 
 http://artimeno.blogspot.com/2015/10/wyzwanie-39-z-murkiem-w-tle.html


Wyzwanie #1 RAMKA- Towarzystwo Dobrej Zabawy 



Wyzwanie- Zainspiruj się! "Wspomnienie LATA"- Art Piaskownica

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/09/gdt-zainspiruj-sie-wspomnienie-lata.html


3 komentarze:

  1. Bardzo fajna rameczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wakacyjna pamiątka Ci wyszła.
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno.
    Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze czasem zrobić coś dla siebie ... dziękuję ze udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - pozdrawiam Ki

    OdpowiedzUsuń